Kun haluat yksilölliset kehykset!

OPTI+ liikkeet ovat kotimaisia, yksityisessä omistuksessa olevia, yrittäjävetoisia optikkoliikkeitä. Koska päätämme itse tuotteistamme, voimme tarjota asiakkaillemme mm. yksilöllisiä ja muodikkaita kehyksiä, joita et löydä ketjuliikkeiden valikoimista. Hyvä palvelu on meille sydämen asia. Haluamme, että voimme auttaa sinua näkemään hyvin ja näyttämään hyvältä.

Valikoimistamme löydät niin tunnetut brandit kuin harvinaiset design-kehykset – osa jopa yksinoikeudella.

EVERYTHING SHOULD BE XX!

Kaikki sai alkunsa suudelmasta. Vuosi oli 1986, paikkana Amsterdam ja visionäärinä mies nimeltään Rattan Chadha.
Tuona vuonna Rattan Chadha päätti kehittää jotain uutta. Hänellä oli jo aiemmin kaksi brändiä, Moustache (miesten vaatebrändi) ja Emanuelle (naisten vaaatebrändi).
Rattan Chadha mietti brändin nimeä uudelle, tulevalle brändilleen. Hän otti aiemmista brändeistään alkukirjaimet M(oustasche) + E(mmanuelle) ja yhdisti niihin kahta suudelmaa ilmaisevan merkin + XX = MEXX.
Samana vuonna toteutettu mainoskampanja ”Everything should be XX” sai paljon huomiota ja teki MEXX-brändistä todella suositun.
2017 MEXX palasi vuosien jälkeen juurilleen Hollantiin, josta kaikki alkoi.
MEXX-silmälasikehyksiä ja aurinkolaseja, niin naisille, miehille kuin junioreillekin, on valmistettu vuodesta 1989 alkaen. Kehyksiä, jotka löytävät tiensä käyttäjänsä elämään ja joita pidetään, rakastetaan ja ovat osa elämää, oli kyseessä mikä hetki, tilaisuus tai tapahtuma hyvänsä.

Ekologinen kehysmallisto

Ekologisuus on nykyään pinnalla myös kehysmuodissa, esimerkiksi italialaiset IMAGO Verde -malliston kehykset on muotokielestä lähtien suunniteltu kestävän kehityksen periaatteella. IMAGO Verde -Design on klassisen tyylikästä ja kestää aikaa nopeasti muuttuvien trendien joukossa.
Materiaalina käytetään italialaista bioasetaattia. Bioasetaatissa raakaöljypohjaiset materiaalit ja myrkylliset ftalaatit on korvattu luonnollisilla vaihtoehdoilla. Bioasetaatista valmistetut kehykset ovat erityisen mukavan tuntuisia, jopa silkkisen pehmeitä ja kestävät vuosia ja vuosia päivittäisessä käytössä. Kehykset ovat helposti muokattavissa ja taivuteltavissa, mutta säilyttävät silti muotonsa tukevasti. Kehysten kuluessa tai haalistuessa on bioasetaatti helposti kiillotettavissa entiseen loistoonsa. Luonnollisuutensa ansiosta puhdas bioasetaatti on myös täysin allergisoimaton, biohajoava ja kierrätettävä materiaali.

Kehysmerkkejämme

Valikoima vaihtelee myymälöittäin

Katso lähin liike »

Lukuisat hienovaraiset yksityiskohdat antavat Morel ÖGA-mallistolle voimakkaan maskuliinisen hengen. Paljon teknisiä yksityiskohtia vaativa alumiini on osa malliston DNA:ta ja antaa sille vertaansa vailla olevan mukavuuden ja moitteettoman laadun: vahvoja elementtejä, jotka tekevät Öga-kehyksistä miesten suosikkimerkin.

GUESS- tarjoaa päätä kääntäviä tyylejä käytettäväksi ympäri vuoden. GUESS -tyyli sopii seikkailunhaluisille, rohkeille ja itsevarmoille naisille. GUESS on innoittaunut ihmisiä kansainvälisten huippumallien tyylimaailamaan kuten Claudia Schiffer, Eva Herzigova ja Naomi Campbell.

Mikä yhdistää naisia? Rakkaus, rohkeus, tahto, luonnollisuus? Miten nuo piirteen voisi siirtää silmälaseihin? JOOLY®-malliston kehykset ovat kuin vaatekaappi pienoiskoossa – kirkkaita värejä, yksityiskohtia ja yksilöllisiä materiaaleja, joita on nautinnollista yhdistellä muuhun pukeutumiseesi.

Suomalaiseen hillittyyn design-makuun sopiva GANT on amerikkalainen lifestyle-merkki, joka on jo yli vuosikymmenien ajan huolehtinut miesten ja naisten huolitellusta, mutta rennosta tyylistä. GANTin synnystä 1949 alkaen merkki on kiinnittänyt huomiota jatkuvaan yksityiskohtien ja laadun kehittämiseen.

Donna Karanin vuonna 1984 perustama DKNY on yksi maailman johtavista muotibrändeistä. Merkki yhdistää modernia muotoilua hienostuneen helposti ja juhlii Donna Karanin rakkautta New Yorkiin ja megapolin käytännöllistä henkeä.

Giorgio Armani -silmälasit ovat modernin klassisia. Giorgio Armanin filosofia on "vähemmän on enemmän", ja tämä heijastuu todella hänen silmälasikokoelmiinsa. Giorgio Armani lasit ilmentävät ajatusta olla innovatiivisia, mutta ajattomia ja johdonmukaisia.